Cute Tumblr Themes
Next Page

~♥


Aug 31st at 4PM / via: octoberspirit / op: rhett-the-jet / 389,181 notes

bead-bead:

ohaiitsarielle:

novakian:

rhett-the-jet:

The next time there’s an awkward silence, try whispering, “Did you forget your line?”

image

I ADORE THIS.  


Aug 31st at 4PM / via: octoberspirit / op: aellagirl / 163,956 notes

middle-children-of-history:

aint-seen-mykinda-crazy:

fasteddeh:

harukoblog:

musicpoetryandwritingislife:

nothingbuthighvibrations:

thotsinternational:

praxis89:

trillxdeath:

scaredatbest:

Holy FUCK

THIS

lmfao 

What the hell….

Lmfao, this was not what I was expecting. AT ALL.

Thats the best shit ive seen on here in a long time

FUCKING WAIT FOR IT…

Haha hahaha hahaha sorry if someone doesn’t wanna see boobs but this is hilarious

….. What

I love how this photo set went


Aug 31st at 4PM / via: octoberspirit / op: hkirkh / 132,254 notes
batter-sempai:

thetrailmixteapot:

ulfric-ulfprick:

godotal:

hkirkh:

Confused husky pup

He’s not expressing confusion, he’s tilting his head for better sound localization. While having an ear on each side of the head is good for lateral echolocation, tilting the head so that the ears are offset gives it vertical depth.

doG SCIENCE

Q


Oh my gosh, that explains why some dogs put their head to one side when you talk to them. They’re not confused, they’re trying to listen to us better. Awww.

batter-sempai:

thetrailmixteapot:

ulfric-ulfprick:

godotal:

hkirkh:

Confused husky pup

He’s not expressing confusion, he’s tilting his head for better sound localization. While having an ear on each side of the head is good for lateral echolocation, tilting the head so that the ears are offset gives it vertical depth.

doG SCIENCE

Q

Oh my gosh, that explains why some dogs put their head to one side when you talk to them. They’re not confused, they’re trying to listen to us better. Awww.


piertotum-locomottor:

breadmaakesyoufat:

breadmaakesyoufat:

i was talking to a guy and he said “if there were no laws you could be raped at any point of the day” and i replied with “yeah and i could retaliate by stabbing the rapist, hey i mean there are no laws” and he said “rape isn’t that bad, stabbing someone is a little over dramatic” wtf.

image

image

image

GUYS NO.

PAINT YOUR NAILS WITH HIS BLOOD.


yochevedke:

confessionsofayoungsexworker:

This guy sent me a dick pic so I google searched and sent back a bigger dick pic. This was the response.

This is beautiful

yochevedke:

confessionsofayoungsexworker:

This guy sent me a dick pic so I google searched and sent back a bigger dick pic. This was the response.

This is beautiful


Aug 31st at 4PM / via: octoberspirit / op: ryanhigainspired / 528,604 notes

thefourdisneyseasons:

The Four Seasons

CGI Princesses + Princesses of Color


Aug 31st at 4PM / via: zodiacchic / op: zodiacchic / 296 notes
zodiacchic:

ZodiacChic Post:Leo

zodiacchic:

ZodiacChic Post:Leo


Aug 31st at 4PM / via: octoberspirit / op: siriusdarkgrey / 19,149 notes

siriusdarkgrey:

lily evans running into class late and out of breath and saying “sorry im late i was… doing stuff.” james potter swaggering in after her and saying “im
stuff.”



Aug 31st at 4PM / via: octoberspirit / op: did-you-kno / 135,793 notes
cumberbatch-ben-addicted:

kawaii-obama-san:

runicbasso:

did-you-kno:

Photographer Michel Denis-Huot, who captured these amazing pictures in Kenya , said he was astounded by what he saw:“These three brothers (cheetahs) have been living together since they left their mother at about 18 months old,’ he said.  ‘On the morning we saw them, they seemed not to be hungry, walking quickly but stopping sometimes to play together.  ‘At one point, they met a group of impala who ran away. But one youngster was not quick enough and the brothers caught it easily’.”
Then these scenes followed




and then they just walked away without hurting him.

DAMN, NATURE! YOU CONSIDERATE! 

AWW

I felt that this was a necessary reblog.
Because Cheetahs.
That’s why.

cumberbatch-ben-addicted:

kawaii-obama-san:

runicbasso:

did-you-kno:

Photographer Michel Denis-Huot, who captured these amazing pictures in Kenya , said he was astounded by what he saw:

“These three brothers (cheetahs) have been living together since they left their mother at about 18 months old,’ he said. 
‘On the morning we saw them, they seemed not to be hungry, walking quickly but stopping sometimes to play together. 
‘At one point, they met a group of impala who ran away. But one youngster was not quick enough and the brothers caught it easily’.”

Then these scenes followed

image

image

image

image

and then they just walked away without hurting him.

DAMN, NATURE! YOU CONSIDERATE! 

AWW

I felt that this was a necessary reblog.

Because Cheetahs.

That’s why.


genderphobia:

stuffwhitepeopleask:

If White People Were Described Like People Of Color In Literature

this is the best thing i’ve ever read


Aug 31st at 4PM / via: octoberspirit / op: sluttiestkitten / 102,693 notes

sluttiestkitten:

all girls are fucking beautiful and if you try to make them feel like they aren’t because they have fuzzy legs or chubby bellies fuck you


Aug 31st at 4PM / via: the-taintedtruth / op: brain-food / 304,076 notes

ohcallmefreckles:

Gah. Yes


Aug 31st at 4PM / via: octoberspirit / op: bibliophile1887 / 151,342 notes

lethalgender:

songoharotto:

There’s ‘black comedy’ and then there’s M*A*S*H.

M*A*S*H* still has me fucked up.